Twoja firma zajmuje się sprzedażą usług i potrzebne są dla twoich pracowników szkolenia obsługa klienta. Odpowiednie podejście do klienta wymaga nie tylko nabytych umiejętności, ale musi być poparte odpowiednimi szkoleniami, które pomagają na przykład przezwyciężyć tremę przed spotkaniem z klientem. Szkolenia obsługa klienta prowadzi Instytut Projektów Personalnych, który mają wykwalifikowaną kadrę szkoleniowców umiejących przekazać swoją wiedzę i doświadczenie.
Na czym polegają te szkolenia?
Prowadzone szkolenia dla pracowników sprzedaży i obsługi klienta mają charakter warsztatów i polegają na współpracy prezentera i słuchaczy. Przedstawiane są istotne problemy, które zdarzają się w pracy z klientem oraz próby ich rozwiązania. Autoprezentacja ma pomóc przełamać opory przed efektywnym sprzedawaniem usług oraz ma zwrócić uwagę na błędy popełniane w czasie pracy sprzedawcy. Dzięki takim szkoleniom można poprawić efekty sprzedaży danego produktu oraz poprawić wizerunek firmy dzięki dobranej załodze.